Omzetgroei FD Mediagroep
De FD Mediagroep heeft vorig jaar omzetgroei behaald: ten opzichte van 2010 steeg vorig jaar de omzet met ruim 6 procent naar 58,7 miljoen euro. De winst voor aftrek van rente, belastingen en afschrijvingen steeg van 7,1 naar 7,9 miljoen. De groei is "in weerwil van een dalende nationale advertentie- en oplagemarkt", aldus FD Mediagroep. De onderdelen BNR Nieuwsradio en Het Financieele Dagblad (FD) droegen beiden bij aan het resultaat. De betaalde website van het FD telde per december 2011 ruim tienduizend abonnees. Algemeen Directeur Jacques Kuyf: "De uitdagingen voor 2012 zijn groot. We zullen ons continu moeten blijven verbeteren om relevant te blijven voor onze lezers en luisteraars en attractief te blijven voor adverteerders. Wij geloven in het verder verrijken en versterken van onze journalistieke merken en producten en dat de eindgebruiker daarvoor wil betalen."