Verkooporganisatie LMP heft zichzelf op
De activiteiten van de advertentieverkooporganisatie Lokale Media Partners (LMP) worden per 1 maart gestaakt. Dat laat Gerard Brouwer, de directeur van LMP, in een brief aan relaties weten. Brouwer zegt dat verschil van inzicht over het te voeren beleid tot het besluit heeft geleid. De deelnemende partijen in LMP hebben besloten hun gezamenlijke verkooporganisatie voor de landelijke advertentieverkoop van huis-aan-huis bladen, te beëindigen. LMP werd in 2009 opgericht door Holland Combinatie, NDC Mediagroep, Koninklijke BDU uitgevers en A&C Media (toen nog NWG). De vier partijen waren deze samenwerking aangegaan voor een periode van drie jaar. In december werd al bekend dat de uitgevers Wegener, Media Groep Limburg (MGL) en Telegraaf Media Groep-onderdeel HDC Media hun samenwerking met de verkooporganisatie zouden opzeggen. De verkoop voor de bladen van HDC en MGL wordt per 1 maart 2012 uitbesteed aan Wegener. Meer bij Adformatie
Praat mee