Nieuwe directie voor de Persgroep en Wegener
De Persgroep en Wegener hebben een directie benoemd voor de aankomende fusie tussen de twee uitgeverijen. Dit meldde Willem-Albert Bol, manager marketing advertising van de Persgroep, aan Adformatie. CEO wordt Frits Campagne, momenteel ook CEO bij de Persgroep. Ook commercieel directeur Erik Roddenhof, directeur advertenties Christel van den Hazel en financieel directeur Josko Rockx, alle drie van de Persgroep, behouden hun functie in het nieuwe fusiebedrijf. Uitgeefdirecteur Erik van Gruijthuijsen van Wegener wordt directeur journalistiek, een nieuw gecreëerde functie. De functie van directeur operations staat volgens Bol nog open. Opmerkelijk is dat de huidige CEO van Wegener Susan Duinhoven en directeur marketing en sales Peter Vertregt, eveneens van Wegener, niet voorkomen in dit plaatje. Wat de toekomst voor deze twee inhoudt is nog niet bekend. Of de aangekondigde fusie ook daadwerkelijk doorgang vindt moet nog door de mededingingsautoriteit ACM worden besloten.